God Jul!

Ännu en julafton som snart är förbi, nöjd är jag, mycket nöjd. Även om jag har feber och är lite små darriig. Just nu sitter jag vid ett nytt bord och en ny stol och skriver min kära blogg. Lyssna även på musik av mina nya snygga högtalare :D
Annars fick jag bla, smink, kläder, väska, SKOR, mössa, sjukt gid parfym, mobil telefon och anat mys :D

Hoppas alla ni andra har haft en bra jul :)

Spexet i fredags också, spexarna var riktigt duktiga och även spexbandet som fick i gång oss som fan! Och gud va jag skrattade, en klar favorit är mickan KSM Fors! :D Blev förfest hos Mickan där ett leg hann försvinna men återfanns av agneta :D tack tack! Sen blev de ju då lite spex och efter spexet blev det ännu mer förfestande men nu inför harrys, seg var man, men kul hade man! tack alla för denna kvällen!

Just nu sitter jag och funderar på hus morgondagen ska bli, skulle ju egentligen åka till Jönköping och festa, men sjuk som jag är tror jag inte att jag orkar sååå jag får väl helt enkelt räkna ner till nyår som jag hoppas kommer bli i hög klass! :D

Nu ska jag umgås lite med familjen innan jag somnar.

Tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0