haha!

ibland kan man bara dö av skratt när jag hör min familj diskutera nått. alldeles nyss:
mamma säger glatt med ett stort leende:
- Nu får ni inte glömma att ni ska upp och ge pappa frukost på sängen idag.
Pappa svarar, lika butter som vanligt och släpper inte blicken för tidigt.
- ååh, inte för jävla tidigt bara.

baah!

Fast ett kärt citat som är det bästa jag hört i hela mitt liv. Klockan var ca 03.00 och jag låg i min säng och lyssna på musik för ja kunde inte sova. Jag hör tunga steg i trappan (pappa)
och jakob ropar från tv rummet (lärr märket till tiden):
- PAPPA SKA DU GÅ OCH LÄGGA DEJ?
pappa svarar idiot förklarande:
- NEJ JAG SKA RENOVERA KÄLLAREN!

sinnes!!

idag är jag på bättre humör. detta kan vara för att jag och mamma ska dela en flaska vin och kolla på film ikväll. helt ensamma! wiie Ska bli himmla massa mysigt!

image4

Att jag var hemma igår är jag ändå ganska glad över. Behövde det. Behövde komma bort från allt och alla.
Jag är inne i en sån period där jag tycker att allt är jobbigt, alla är jobbiga och jag vill bara bort och slippa allt!

Mjaaao!

Kommentarer
Postat av: mickan

ida, din pappa (min älskare) han är ju fan för Underbar! haha.

2007-11-11 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0