humhum

Kände att det var ett tag sen jag skrev nu, är ju lika possitiv som alltid nu för tiden. Helgen var trevlig massor med julklappar inhandlades nu är det bara mamma, pappa, jakob och joel kvar. Vad ska man hitta på till dom nu då ? :/
Skolan är åt helvete just nu, man kan helt enkelt säga att jag är trött på allt och alla. Arbeterna och proven bara kommer och kommer, i mängder just nu har jag filosofi, samhäll, psykologi, geografi och nästa vecka börjar helvetet om på nytt då blir det religion, svenska och naturkunskap. vafan?? allt på samma gång ska de vara! ORKAR INTE

allt jag orkar är att räkna ner dagarna för nästa helg blir det till att åka och stor shoppa i Stockholm, då ska julklappar inhandlas mer och även klänning för nyår. Wiie, och kanske kanske kanske får man också träffa pojken där också. =)
Förresten nyår? Gud, lika oplanerat som alltid förmodligen. Aja.

Annars så är jag lika deprimerad som alltid och ett plus i kanten är att min nacke värker som in i helvete. Varför ska allt vara så förbannat svårt nu?

Dags att återgå till arbetet, om man får nått gjort med två dumma jävla bröder som brottas och sjunger i köket. -.-

Dagens citat:
Jöjje:
- Vad är det med dej Ida?
Jag lagom tjurig:
- Du existerar...
Jöjje svarar innan han har hört vad jag sa:
- MEN VARFÖR?

Jaaa, det undrar jag med. helvete också. :)

Pappa:
-Jooo jag önskar med skor i julklapp med du vet shalalalalala
Jakob:
- Aha ni har köpt bruna skor till mej.
Det blir helt tyst i hela rummet eftersom alla vet att det stämmer.
mamma:
- Fan va tråkiga ni är

tack och adjö

Kommentarer
Postat av: kloris

hahaha, fan vad sköna ni är :D

2007-11-27 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0