mamma!

alltid ska du förvåna mej, du är en galen människa.
mormor, om du råkar gå förbi min blogg nu, så läs inte vidare. haha
idag satt jag och pratade med mina föräldrar. vi kom in på samtalet snus.
pappa säger
"ida, om du skulle börja snusa så skulle jag stötta dej helt. jag tycker det är skit snyggt med tjejer som snusar"
jag:
"eeeh, är du äcklig eller? det är det äckligaste som finns. skulle du kunna tänka dej att kyssa en tjej som snusar?"
pappa:
"jaaah, när jag träffade mamma så snusade hon honung och mint snus. sen rökte hon blend gul."

jag kollade på mamma lite lagom förvånad med tanke på hur hon ser på sånt nu förtiden.
mamma skrattade lite och försvarade sej genom att säga:
"hehe, söp gjorde jag också"

pappa:
"och lyssnade på sex pistols och peps persson"

haha, jaa det var ju kul att höra. mina föräldrar är verkligen världens bästa förebilder! hahahaha

Kommentarer
Postat av: Pappa Peter

Rätt !!!

Vi är dom bästa förebilerna för dig
Hmm undra vad som gick fel :)

2007-11-19 @ 10:36:18
Postat av: elinis

hahahaha helt rätt peter, det undrar vi alla :) (L)

2007-11-19 @ 20:20:28
URL: http://elinaballerinahelvete.blogg.se
Postat av: ida

det var en GNUTTA ironi i den meningen pappsi

2008-01-20 @ 00:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0