underbart!

Martin Soneby:
(pekar på mickrofon stället)
- Detta är sankt Per då, I detta fallet är han en lång smal svart typ, med öppen mun!

- Konsten att lugna ner lugna killar!

(Han ska berätta om sej själv)
- Hej jag heter Martin, jag är sexuellt frustrerad för mitt bredband är sönder och jag är singel

Magnus Betnér:
Aftonbladet ringer och klagar på magnus ännu en gång.
Ab: Hejsan jag ringer från aftonbladet, du kanske vet varför jag ringer?
Magnus: Ehh nej inte denna gången heller
Ab: Du klagade på blinda människor i tv igår, folk blir uppröda!
Magnus : MEN BLINDA KOLLAR VÄL FÖR FAN INTE PÅ TV

Svensk driveby: Dom kommer på cykel och skjuter mot fötterna!

- Jag kom inkörande här i växjö och såg en stor skylt där det stod "Grattis Liné 300år" asså, jag tror fan inte han bryr sej

Om Dileva skulle ta över mode sidorna i tidningen skulle det bara stå "skägg och klänning, skägg och klänning"

Ab: Du kanske vet varför jag ringer?

Tack som fan för igår! skrämmande roligt, martin var bra, men magnus är ta mej fan bäst på jorden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0