igår.

eller i förrgår... det bjöds på 30års fest hos Hanna, väldigt massa trevligt. Att träffa Julia var ju ett plus, men för mej bar det av vidare efter present öppningen (då mamma började dansa kände jag att det var dags att åka) så jag fick sjuts till stan (med världens sötaste unge skrikande i baksätet) och kom sedan fram till självaste Thessan, människa va härlig ! Där bjöds det på massa roligt, en helt annan syn på Jennie, en deckad emme (inget ovanligt) , en som dricker diskmedel, en idiot, en Moa Redevall, försvunnen "dricka" och självklart kvällens höjdpunkt! En rakad Totte! Tomten som tappade skägget. "Killen som gick igenom det alla tjejer vill ha : Bli 8år yngre på nårra minuter" Jag tycker dock det är lite synd, jag menar jag hade sett fram emot att se frosten i mustagen när han springer in i ugglan på vintern. och sen så vill man ju inte umgås med han längre, jag menar han ser ju ut som 14-15 max? ;)

Imorgon blir det till att jobba, på dagis. Kommer blir trevligt med tanke på att jag ska jobba med självaste Ponti :) wiie. Aldrig fel att tjäna lite pengar som sedan ska gå till nya kläder, det behöver jag. Med tanke på att mamma förmodligen kommer läsa denna blogg imon så vill jag bara säga att mina nya jeans skulle vara bra snart :)

I fredags var en trevlig kväll, ute på harrys (man har ju inte så mycket till val i värnamo) det hände massa roligt under kvällen men bästa upplevelsen var nog att se Bernies så kallade "uppevåning" människa, vad har du i svenska??

Nu är det dags att sova, med tanke på att klockan har ställts om så är den ju iaf inte 01.49 utan 00.49 vilket är bra eftersom jag ska jobba imorgon.

Nattii!

Kommentarer
Postat av: Pappa Peter

Lite väl försiktig text, är det bara för att Mormor kommer läsa idag

2007-10-29 @ 09:17:00
Postat av: Lönnergårds Anna

Hej Ida!

Såg dej i VN idag och störtade till datorn direkt. Herregud så stor du har blivit *ler* Ute och festar så där, har ni inga läxor.

Det var ialla fall roligt att få titta in hos dej.
Kan du tänka dej att jag oxå har en blogg...fast den handlar om livet på landet och inredning. Titta gärna in www.lonnergardsanna.blogspot.com
Och skulle du råka slinka in,lämna kommentar!!!

Jag jobbar numera på Örnaskolan i Hylte som hemkunskapslärare. Hade varit roligare med bild men man får ta det som finns.

Hälsa alla jag känner och sköt om dej väl!

Många kramar Anna din gamla fröken från 7F-9F

2007-10-29 @ 11:58:00
URL: http://lonnergardsanna.blogspot.com
Postat av: Emmy K (Miriam Palm's alias)

Hallå!! Det är Miriam från Hånger Skola! Min pappa såg att du var med i VN. Och jag passade på att ta en snabbtitt. ^-^
Jisses, det var länge sedan vi hörde av oss!
jag bor själv i stan numera. Och jag läser på Värnamo Folkhögskola; hihi... Jag går bara på måndagar, tisdagar och onsdagar. V^.^o

Hursomhelst; jag har massvis av bilder på en sajt som heter DeviantArt. Där lägger man ut sina bilder man har gjort och så kommenterar man på andras!
Du kan väl titta? Vad tycker du? Emaila mig
För jag har gjort massvis av bilder... och håller på med en till!!

Gudars!!
Jag hoppas att du har det bra!!

Love Miriam V^.^

2007-10-30 @ 00:33:53
URL: http://emmystar.deviantart.com
Postat av: Moa

jag hoppas att "En Moa Redevall" betyder något bra 8-)

2007-10-31 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0