Jobb!

Jaha, nu har förmodligen hela världen varit inne på min blogg, till och med föräldrarna på jobbet känner igen mej. haha. Jaja alltid kul att vara kändis!
Jobbat på fritids nu i veckan, ganska kul faktiskt. Alltid trevligt med barn som aldrig lyder och är riktigt uppkäftiga! Men men, jag har överlevt. Och imon ska vi bowla och då överlever jag nog också. Stängde igår kväll och öppnade idag. när klockan stod på 05.00 och jag skulle gå upp så mådde jag inte bra i kroppen, LÅT MEJ SOVA! Men det är ju alltid bra och tjäna lite pengar som jag formodligen kommer bränna på harrys sen. :) wiie, annars blir det en lugn vecka eftersom jag jobbar varje dag. Baaah.
måste ägna en extra liten tanke åt jennie idag, bara för hon är värd det. Även hennes underbara småsyskon som underhåller mej på fritids. :D
Sen ska jag bara säga att jag har en snäll kusin! Erik Ferman heter han iaf inte! Det är nog David jag tänker på!

Nu ska mamma snart ha ett av hennes omtalande och helt onördiga symöte, eller syjunta eller vad man säger. Usch det betyder följande regler: 1. Stöka inte ner! 2. Rör inte maten i kylskåpet 3. Var inte i tv rummet!  (för alla kuddar måste ligga helt rätt) 4. Kolla inte på tv eller lyssna med musik med för högt ljud (då måste tanterna prata ännu högre än vad dom redan gör) 5. Kom gärna ner och var lite social, men stanna inte för länge för dom vill skvallra vidare!
Det konstiga med detta är att jag inte redigt fattar varför det heter syjunta, dom syr ju aldrig, dom äter god mat, dricker kaffe och snackar en massa skit. Det kan lika gärna heta typ "Träffasinakompisarochgörsomnibrukarjunta".
Aja orkar inte ödsla mer tid på det. Nu ska jag städa toan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0