Min blogg!

För en stund sen ringde det från tidningen när jag låg och sov, dom ville göra en intervju med mig om min blogg. Dom bad mej tipsa om en kille som också skriver blogg och jag tog såklart min kära klasskamrat Christian. Dom ska nu göra en intervju och ta lite bilder på oss på onsdag.
Men jag satt precis och funderade på, varför mej? Jag skriver en helt ointressant blogg om saker som folk inte ens orkar läsa (om man inte är min kompis eller om man ska klaga som Emme) . Så tänkte jag , varför skriver jag blogg? Men jag har inte en aning! Jag skriver helt enkelt blogg för att jag inte har nått bättre för mej, jag kan ju inte jämföra mej med en som alex schulman eller nått, han har ju åsikter i alla fall. Eller Christian som åtminstonde skriver lite roligt. Nej detta blev alldeles för mycket för mitt huvud och jag höll nästan på att svimma när jag sa ja, och mamma som låg och sov trodde jag hade satt i halsen när jag kom och skrek. Mina bröder satt och hånade mej för att min blogg var så konstig och jag kände direkt att jag kommer bli mobbad för resten av mitt liv. Men detta är helt enkelt en sak som jag får bjuda på för jag tycker det är roligt att skriva även om jag inte vet vad jag ska skriva om.

 / Ida

Kommentarer
Postat av: mallball

haha ida dååå :D
jag störtar dig genom vått och torrt :D

2007-10-22 @ 15:06:29
URL: http://youresovain.blogg.se
Postat av: go kille, 13 år

jo jag förstår det! detta är ju en helt fantastisk blogg!!!!!111

2007-10-22 @ 17:22:15
Postat av: igor sypniewski

är det inte rätt kul hur du vänder orden där malin? du ska alltså störta henne, istället för stötta. din avundsjuka jävel!

2007-10-24 @ 18:34:52
Postat av: mall

haha sepåfan igor sypneiewski jag har alltid drömt om att STÖRTA ida roman. det skulle vara roligt.

2007-10-30 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0