Skumt.

Här sitter man, iförd en tyrolerhatt. Väldigt snygg sådan! Den påminner mej om en låt, men den låten påminner och Bredaryd och Bredaryd påminner om Bamse och Bamse vill jag inte tänka på för han är ingen god människa!! Så jag håller mej till att jag sitter med en snygg grön tyrolerhatt.
Igår var det en rolig kväll, tung men rolig. Eller de som finns kvar i huvudet var roligt. Speciellt att sova i Lenas bil! Har blåmärke på vänster knä, hela min arm är blå, mitt hår och min klänning stinker öl och jag är lyckligt ovetande om vad som hände delar av kvällen. En sak kommer jag ihåg, och me like! :D
Idag är det tungt, dock inte lika tungt som för Sarah som har spytt x antal gånger på jobbet. HAHA you go girl! Inte heller lika tungt som pappa, men pappa är inte bakis utan bara en trött man i sina bästa år.
Ikväll blir det till att bygga vidare på fyllan. Släktträff foo shooo! Pappa säger "VAFAN Ida, du har inte haft en vit helg sen du fyllde 18" och nej, det har jag inte. och det är jag glad för. Men snart mycket snart kommer den vita helgen komma för plånboken tål inte en kväll med bjudningar på harrys.
Fick precis en snygg kommentar av mamma som satt och läste brevid mej! " HAHA Ida du ser verkligen dum ut, riktigt dum i din jävla hatt" Mamma kan bara inte sinnet för mode, jag är helt såld av hatten!!
Tack Kirre för förfesten och tack allt annat folk för kvällen igår.

XXX

Kommentarer
Postat av: malin

tack min get för att vi fick en fin minnesvärd stund tillsammans under harrys.

2007-10-13 @ 18:15:34
URL: http://youresovain.blogg.se
Postat av: Kritan

Ajdå.. Jag har oxå en tyrolerhatt hemma :D

2007-10-16 @ 18:17:48
URL: http://recently.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0