Just idag är jag stark!

Denna dagen har varit blad det jobbigaste i mitt liv, inte på grund av ånger men för minnesförlust... jag kommer bara på mer och mer saker som hände under kvällen igår och den ständiga frågan är "Ida Roman, vafan är de för fel på dej?"

Underbar kväll med GIRLES hos mickan :D min bilddagbok ska uppdateras nån dag, orkar bara inte just idag! haha
Tjejerna i min omgivning kan bara beskrivas med ett ord obeskrivliga, och ni får tolka det hur ni vill.
Maten som bjöds på var sjukt god, mickan kan jag få diet-receptet?
Efter en vääääääldigt lång diskussion om gislaved och sigges så beslutar sen många av kvinnorna som har sjuts att åka. Men den där Ida ger sej av till Matilda Andersson tätt följd av Malin, Elina, Carro, Kirre och Johanna. visst var det alla? och fortsätter den roligaste kvällen på väldigt väldigt länge. efter att ha fått en rejäl rundvandring i värnamo av Malin Gustavsson (kvinnan, myten, legenden) så sitter vi där på matildas golv och dricker vin och har sjukt kul.
Ida blir bara mer och mer onykter och jag hoppas jag inte var för jobbig. ;D
Men där kommer Carro in i bilden, för matilda ska sova och vi ska hem. men frågan är om jag hade kommit hem om de inte hade varit för carro :D det tackar vi för.
Jag kommer hem till familjen Heiel (mitt andra hem) borstar tänderna, rotar sov kläder i sarahs garderob och hittar ett täcke i garderoben som jag kryper ner med i sarah säng. in kommer Lena och pratar lite med mej, det är allt jag vet .. vad som sas har jag inget minne av. jag ligger sen och pratar lite med älgen (sarahs gosedjur som hon fick av mej och lena när hon låg på sjukhus) jag hade en väldigt djup diskussion med denna älg när min mobil plingar. det är sarah (kvinnan i huset) som inte kommer in för jag har låst fel lås. upp flyger jag igen, slår i foten i bordet. men kommer tillslut fram till dörren. där stod hon. :D självaste sarah, sen ligger vi och pratar nästan hela natten (tills jag börjar snarka) eller jag pratade och sarah sa mer ssscchhhh!!!
Men tack mina älskade vänner för denna kvällen!
Och Matilda, jag hoppas ditt golv mår bra! (A)

Kommentarer
Postat av: malin

AHAHA :D

2007-10-01 @ 10:57:29
URL: http://youresovain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0