Michaela Fors!

Vad ska man säga om denna kvinnan? Det är som jag har hittat min andra halva, haha. Ida, Mickan, Carola, musikaler. Mickan är en jävla bitch som man bara vill slå, men fan va bra hon är!! Det är nog därför jag trivs så bra med henne med tror jag, asså anledningen till att jag skrev detta inlägg är inte bara för att säga hur bra Mickan är, utan också för att säga att jävlar va kul vi ska ha på lördag :D

image2

Nu är jag inne i en såndär fas, kolla på film och serier fas. Jävla makkie att hon fick mej att börja kolla på Weeds nu med. men så jävla bra är de. :D
Min värdelösa blogg är precis lite värdelös som min andra blogg, men jag är inte född med den gåvan att skriva bra, bara att skriva är kul. så ska du klaga (bamse eller emme) så klaga nån annan stans för jag har inte bett er läsa.

Kommentarer
Postat av: mickan

taack baby. gillar att vara i ditt sällskap också. och på lördag ska vi ha lika roliga som vanligt:) love you
girl.

2007-09-26 @ 22:21:09
Postat av: Kritan

Jag klagar aldrig? 8-)

2007-09-28 @ 18:02:04
URL: http://recently.blogg.se/
Postat av: emil

Kritan är denna bloggen sämre än den förra? (A)(B)(C)etc etc etc

2007-10-01 @ 21:06:39
URL: http://filemonsyklon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0