Stockholm

Jag ska börja detta inlägg med att förbanna mej över att jag lät Kritan hitta min blogg, jag har precis gjort en ny blogg för jag ska slippa killarnas kommentarer mm. men vafan!

Stockholms resan kan bara berättas på ett perfekt sett av en person och det är Malin, http://youresovain.blogg.se/. Läs och njut bättre går inte skriva!
Allas våran älskade buss chaufför kommer fram till mej en dag innan vi ska hoppas på bussen kollar på mej och säger med stark röst "Du ska bjuda mej på en godis" Förvånad och lite förbannad över hans otrevliga attityd säger jag "nej de ska jag inte jag har bara en kvar" han kollar på mej lite smått dissad och ger sej sen på nästa offer som då råkar vara en genomgod Lina Stigsson, grattis till dej att få offra sin sista godis till en kaxig gubbe som bara vill bestämma allt själv och göra allt på sitt vis. ååh, han kommer jag ju sakna mest av allt är en sak som är säker.

Hila har alltid varit lite udda, det visste jag. men när jasna berättade hur hon ramlade i trappan dog jag av skratt. Istället för att snubbla till lite så föll hon handlöst ner och rullade hela vägen ner för trappan där hon sedan låg kvar nårra sekunder och funderade på vad som precis hade hänt, skrämmande roligt och jag skulle göra vad som helst för att se detta!

För övrigt så bestod denna resan av supande, skäll av uffe för att jag skrattar för högt, skrämmande roliga kompisa, fulla killar som sjunger skomakaranton och världens tråkigaste och roligaste studiebesök.
Det var egentligen bara ett studiebesök som var riktigt jävla tråkigt, utrikes depatimentet, baaaah!?!? det var 9 st i vår klass som somnade och sen funderade jag på att hon borde verkligen ha känt sej värdelös när hon såg oss sova så sött.

andra upplevelser som att ha fått fiska i kungens fontäner, sett emme med långt hår, sett en teater som bara bestod av rökning och supning, att höra Bernie snarka en hel natt mm är jag mycket glad att jag inte missade.
Riksdagen gör mej alltid förvånad, inget tuggummi, ingen snus och inget runt halsen, va ska de vara bra för?!
Dagensnyheter var däremot lite spännande, men bara de faktum att jag träffade Adam och Gry.
Denna resan har varit sjukt kul men bilder säger det mesta så vandra därför förbi IdaRoman.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0