Ida Roman

trevlig dag med emmy i jkpn måste jag säga. blir ganska mycket inköpt till vårt projektarbete! imon blir det till att fixa ugglich. ikväll har jag ägnat mej åt att pyssla med ramar, fy fan va jag hatar "gör det själv" saker. det brukar jag inte göra, inte när det är nått normalt man ska bygga ihop. men nu skulle jag skruva i spikar bak på tavelramarna och det var totalt omöjligt! är fortfarande förbannad till max, efter massa timmars slit (kanske överdrev lite med timmar men minuter iaf) så har jag nu gett upp. jag har fått i 3 av 4 skruvar och den sista är verkligen omöjlig. har till och med fått ont i fingrarna av allt skrivande! baaaah värdelöst skit! och när jag blir tjurig lyckas det alltid gå ut över fel personer när det var spiken jag ville mosa så gick det ut över nån annan istället. och jag kan inte säga annat än förlåt, men du trotsade mej även om jag bad dej sluta så lite ditt fel var det med!

så idag är det tisdag. imon är det onsdag vilket betyder att det blir projektarbete efter skolan, på torsdag ska vi till eksjö och kolla på militärer, men får emmy sin vilja igenom så blir det ledigt för en hel dag med projektarbete och sen på fredag så ska skiten vara inlämnad. gud va jag bara vill att skiten ska vara över.
anmälde oss till balen idag med, gud. de är ju så de pirrar i magen. vad är det typ 7 veckor kvar innan balen och studenten. och den frågan jag hatar mest av allt i hela världen just nu är "Vad ska du göra sen?" för jag har inte en jävla aning det är verkligen svårt. har fått en miljon brev hem på senaste tiden och tragisk som jag ör har jag bara öppnat ett bara för att det var en penna i :D

Nu ska jag sova, för jag är trött, har ju inte sovit middag idag asså! emmys fel, kunde inte sova i bilen hon kör så ryckigt ;) neeeeh hon kör som en gudinna! men däremot så var det många roliga saker man kunde pilla på i emmys bil! mohaha

nattinatti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0