sooooool

Fantastiska sol dagar asså, allt känns mycket lättare och roligare när solen lyser. allt utom att städa. han skjutit upp det länge nog nu, så det blir till att tillbringa natten med det -.-
Jag har legat och gottat mej i solen heeeela dagen underbart! Och om 6 veckor har jag ännu mer sol,. för då ligger jag på en strand på ayia napa och spelar fia med knuff :D

A Walk To Remeber blev det till att kolla på när solen hade gått ner. Fan, vet knappt vad jag ska säga om den filmen, älskar den sjukt mycket! Lipar precis lika mycket varje gång jag ser den. Asså om man tänker så där tecknade figurer på tv när dom gråter, när tårarna verkligen sprutar åt alla håll precis så ser jag ut när jag kollar på den filmen! Ett tips till alla mina KÄRA vänner som inte har sett den, SE DEN!

Neeeh, klocka börjar bli mycket och det är skola imon med, ska jag hinna städa är det nog bäst jag börjar nu.
Bjuder på en härlig bild från fisketuren med Lina, Johan och Pontus i sommras för den tycker jag om (både bilden och kvällen)


image28

/Ida

Kommentarer
Postat av: JOHAN

åhh det var en kväll man kommer minnas alltså! :D

2008-04-27 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0