växjö

jaaa lite härligt var det faktiskt att lämna växjös underbara gator idag med alldeles för mycket kassar i händerna! mamma och jag är nöjda, det är vi alltid när vi har bränt alldeles för mycket pengar på massa roliga kläder. wieee. hela min garderob strålar och är som helt ny. :D
när jag kommer hem blir det till att mötas av en pilatesboll i huvudet. sånna stora bollar borde inte få finnas i familjen romans hus, men kan aldrig veta vad den kommer. förresten har jakob värdelöst balanssinne, mitt ska vi inte tala om.
var ute och vandrade med mamma idag. grannarna (om man nu kan kalla nårra som jag inte vet vad dom heter och som bor typ 2 kilometer bort för grannar?!?) grannarna iaf, dom har fått hundvalpar, massa små kaxiga, busiga, lurviga små djur. ååååååhhh jag vill med ha!!!!
mamma : "var det en grävling så springer jag, bara så du vet!"

film är mysigt, men inte i våran familj, eller med våran familj kanske man ska skriva. mamma står framför tvn och gapar om allt som måste göras och vad som inte har hunnit göras under dagen. pappa skiter i helvetet och går upp och läser. jakob kan inte vara serriös utan leker sånna där lama lekar som förmodligen bara jag och han i hela världen tycker är kul. när mamma äntligen har flyttat sej från tvn och satt sej i soffan för att forstätta sitt snack och desutom fråga vad som händer i filmen hela tiden "vem är han?" "varför gör han så?" varför är han där?" osv, så tar joel fram pilatesbollen och sätter sej framför tvn (eftersom han måste se filmen samtidigt) och gör massa övningar. han ser dock ut som en anorektiker så man kan se runt han. filmen tar slut (man har iaf sett hälften) och det är dags för alla att sova, mamma låser in sej på toan alldeles för länge och vi andra börjar bli otåliga. jakob och joel börjar brottas i köket och jag bankar på dörren för att hon ska skynda sej. hon öppnad dörren och skriker VÄCK INTE PAPPA, då väckte hon pappa!

Kommentarer
Postat av: elinis

hahahahahaha underbara familjen roman alltså

2008-04-28 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0