en vecka + två dar

Jag har haft körkort lite över en vecka nu, en vecka och två dar för att vara exakt. och jag har hunnit med mycket fylle körningar och dyligt under den tiden. Nu sitter jag här och är helt handlingsförlamad utan min älskade lilla bil! :/
Ska snart in till el stada och fika med Jassie, med tanke på att det var typ studenten jag pratade med henne senast så ska det blir riktigt kul.
Nu måste jag skynda mej, mamma ska till optikern så vi måste åka direkt när hon kommer hem! bah.
jo förresten, Makkan, min mus funkar igen! :D Vet inte vad det var för ryck den fick!

bajs och puss

Kommentarer
Postat av: makkan

oh vad bra du kanske bara hade kissat på den

2008-08-27 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0