Korv

hrm, att vara nykter en trevlig kväll som igår är lite mot Idas principer. Men det var mysigt ändå och efter som Johan skulle till skolan morgonen där på så fick vi åka hem tidigt. MOHAHA.
Ikväll blir det andra bullar för då ska de bli vin! Vilket betyder att jag inte får köra  :( men jag får klara mej utan det en dag då! Måste ju fira att det är Värnamodagarna! jisses vilken underbar tillställning!
Jag har redan börjat vela vad jag ska ha på mej ikväll eftersom jag städade rummet igår, vilket betyder att ALLA kläder som låg på golvet är rena idag (vilket var i princip alla mina kläder utom nårra "festlinnen" jag hade i ettan -.- ) Jag fick en låda toffifee av farmor för att jag hade klarat körkortet, alltid trevligt att få godis! Bara funderar lite smått på vad meningen med en så stor låda är?! Jag är inte en sån person som tycker om att spara godis, det ska ätas upp direkt men denna lådan dör man om man äter upp direkt. den är liksom enorm, eller ja det är ju bara 48bitar i (bara??!) men man blir as mätt efter 4 :O jaja. nu har jag iaf bara 3 bitar kvar. och dom tar vi lite senare så jag inte spricker.

Nu funderar jag mest på vad jag ska äta för middag idag, antingen pannkakor eller bullens varmkorv, usch jag är för mätt för att bestämma det med. men det blir förmodligen korv.

Nu ska jag rusa vidare, tänkte dra mig in till stan och gå igenom värnamos affärer eftersom det var ett tag sen och för att jag kan eftersom jag har bil mohahaha!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0