Scrubs

En vecka med kusinerna, var faktiskt otroligt mysigt! Är glad att jag har alla dom 4! :)
Det var ändå skönt att ha mamma och pappa hemma, har kanske saknat dom lite då.
En vecka kvar nu, bah lycka till Ida, finns inte en chans i världen att du klarar det. -.-
Jobbar på dagis denna veckan med, äh va fan, är ju ett jobb i alla fall.
Har suttit uppe och kollat på scrubs med joel tills nu, är på tiden att jag sover snart.
På fredag ska jag tillbaka till Ullared! Var alldeles för länge sen jag var där nu!!
Förresten vill jag träffa alla mina tjejer snart! Malle, dej saknar jag massor! Du vill inte
festa på fredag?

Godnatt katt!

Kommentarer
Postat av: mall

hej baby!!

till helgen ??

ja jag undrade nyss själv vad som skulle hända :D

fredag tycker jag vi ska göra något :D

kärlek i massor (L)

2008-08-11 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0