"Hon förstår verkligen mig"



Lilla annö pannö är den bästa kvinnan som finns! Vi konstaterade idag att vi verkligen förstår varann i även dom sjukaste ämnerna! haha. Äckel är hon!
Kom ju på att jag inte riktigt har skrivit en kärleks hälsning till henne nån gång i min blogg. Jag har skrivit om hennes pojkvän men inte om henne! HAHA. Annie, du är den sjukaste men härligaste människan jag vet och jag vill bara säga utan att bli allt för töntigt gullig att jag älskar att umgås med dej och du är bäst! tihihih.
Love <3




För övrigt har jag gått på stan idag med annie och jennie. det var mys, tills annie blev bajsenördig och var tvungen att åka hem. HAHA. Annars jobbar jag och sliter som aldrig förr. Och jobbet går bra nu, det är kul som fan!
Imorgon blir det shopping med PAPPSIII <3<3 vi skulle nån stans och köpa julklappar till mamma. Sen på fredag blir det fieesta a la JOHAN :* och på lördag blir det troligen shopping i växjö eller jkpn med jennööööh!

nu kommer pappa med pizza! puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0