Jul!

Jag känner att jag bara bloggar mer och mer sällan, men jag hinner eller orkar aldrig på veckorna!
I helgen var vi hos Tobbe i  självaste Herrljunga och hälsade på, var kul som fasen träffade massa lustiga typer och drack mer eller mindre olagliga saker mm. Riktigt lyckad kväll faktiskt. :)
Måndagen och Tisdagen bestod i stort sett av att räkna ner till jul, julstäda och fixa och dona!
Idag och i morgon är dom absolut bästa dagarna på hela året. Jul, gud va jag gillar jul!
Ikväll blir det present-poker a la Romans med hela familjen. Sen blir det även massa gin rummy och annat kul. Joppen är hemma och han är söt, Joel är alltid söt och ofta hemma. Mammsi och Pappsi är på sitt bästa humör och stämningen är helt enkelt på topp! Jag har rimmat på alla mina klappar och i bakgrunden här man hur Carola sjunger sina jullåtar! Underbara jul vad jag gillar dej!
I morgon blir det till att träffa nästan hela tjocka släkten förutom Lotta, Mikael, David och Elsa.. Kommer sakna dom i år! Sen i morgon kväll är det familje mys med mormor i Hånger!
God Jul på er alla mina älsklingar så ses vi nog snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0