Senaste nytt

Manfred har flyttat! :( Bye bye, miss you baby! Jag och Fanny kommer tänka på dej!

Annie är sötis, idag har vi bakat pepparkakshus. jag rörde i sockret och hon klistrade ihop huset (säkrast så att jag inte bränner mej, annie kan gott behöva lite smärta) sen klistrade vi nonstop satan och den blev riktigt nice! Nu är det bara tomten som fattas! sen lagade jag SJUKT GOD mat och bjöd min lilla annie på, sen blev vi mätta och äckliga!
Själv tycker jag det är lite klent med julstämning i mitt hus! Ganska tråkigt med tanke på att det är min favorit tid på året! Vi har bara stjärnor och sånt skit. Och mamma bakade lussekatter en dag när hon var ensam hemma. inte ens det fick jag hjälpa till med. Liksom hallå? Min cholkladkalender då?? Det är fan ingen jul utan chokladkalender! Undra om de finns kvar nån stans, jag måste ha en imon! På tal om imon, imon ska jag leka med storebror. Kommer bli mys! Var länge sen man såg den gamla geten! Kommer dock inte vara samma sak utan Manfred :( Huh. ahja, nu ska jag sussa för annars orkar jag aldrig jobba imon!
PUsss och smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0