Stockholm!

Nu sitter jag i soffan hos familjen Öhr och vi ska snart in till Haninge centrum och shoppa lite till. Blev en hel del köpt igår, och efter nått glas vin så var det inga problem med att bränna många tusenlappar. Nöjdast blev jag efter ett besök på SOUK så jag hittade en kofta med paljetter som kostade ganska mycket men den var snygg som fan. Och jag tycker nästan att 2400 var värt det. :D
Sen hittade jag också 3 riktigt snygga klänningar och en blå kofta. Så jag är nöjd. Nu har jag bara en sak kvar att köpa och det är en present till Farbror Kakik! Får nog klura lite till på vad jag ska köpa till den mannen!
Det var mysigt igår, började med en besök och en räkmacka med vin i hötorgshallen. sen blev det lite shopping runt om i stan med Jessica. Sen gick vi bort till Kungshallarna och åt lite snacks och dravk lite vin. Sen fick jag ett ryck till för jag fick för mej att jag inte hade shoppat tillräckligt så jag sprang bort till Souk och hittade massa roligt! wiiee.
Kvällen blev med trevlig även om jag somnade på en soffa alldeles för tidigt. (A)
Nej nu är det dags att dra vidare. Vi måste ju hinna förbi salongen och fixa lite med. :D
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0