wihoo

mjaaa, man ska inte lova saker. orkade inte igår.
Igår var vi och firade elsa! sötnöt är hon. Ska snart lägga in bilder. 3år fyller hon, värsta stora tjejen!
igår var hon en prinsessa med. Igår kom jag bland annat fram till att om man är för många för länge i ett litet pippi tält så blir det väldigt varmt tillslut.
Igår flydde även ytterligare två av mina vänner landet. Makkie och Fanny. Fanny kommer iaf tillbaka snart, men makkan vet man aldrig med. Kanske jag ringer henne om två år på hennes finska telefonnummer och hon berättar att hon har förlovat sig och väntar en finsk unge! Haha.
För att ha lite avskedsfest för dom så blir det Black And White party i Bäckaskog, och jag vet inte vad som har hänt med mig på senaste tiden men jag kan fan inte sluta lipa, så känslig har jag blivit. Gah!
Aja har ju iaf minne av min kära makkan, min dator som jag sitter och skriver på hade jag inte haft om hon inte hade fått en av sina galna idéer att beställa en dator och efter det också ringt till min mitt i natten och talat om det. Och då jag som var trött och på bra humör tänkte varför inte?! och beställde en jag med. haha. Vi skulle ju lana igen med makkan?

Idag ska jag åka till självaste ullared! Jaaa faktiskt ska det bli kul för nu har jag inte varit där på länge!! Ska nog köpa nått riktigt fjantigt playstation spel som jag kan underhålla mej med tråkiga dagar. Efter det ska jag lägga in mina bilder, har typ 500bilder på min kamera som jag inte ha lagt in, fatta länge sen jag tömde den?
Aja , hej på er om ni saknar mej så ring till ullared kundtjänst och be dom skicka ett kundmeddelande, är alltid kul att höra vilka idioter som har tappat bort varann i högtalarna, jag menar hallå? så stort är det inte. Men alla kan ju inte vara lika bra som jag, det tog pappa en timme att hitta blå fikan! Och säger man som emmy "vadå finns det fik där inne?" (eller var det emmy som sa det? eller makkan?) äsch mitt minne börjar blir dåligt men jag avslutar med ett citat som aldrig kommer glömmas!
"Den la sig fan inte på hela natten"

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha ida de där citatet får vi hålla tyst om! (: våran hemlis!

2008-12-29 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0