Bajs

Nu sitter man i skolan, detta är en sån dag där man får ha sovmorgon om man kommer överens med sin projektarbetes kompis. Jag och emmy har ju en del att göra så vi bestämmer oss för att åka hit.
Meeeen så sitter jag i ugglan och sänder ett sms till emmy för att fråga vart hon är och VA?!? så klart att hon har försovit sej! bah!
Så nu ska jag asså skriva ett brev till bernt, usch va jobbigt, vet inte va ja ska skriva!

Ikväll blir det förfest de la Kicki och sen utgång, kommer nog bli riktigt jävla nice! För att inte tala om imon när de blir födelsedagskalas de la JOHANNA BERGGREN! wiiieeeh.

Min natt spenderade jag med att sitta och kolla på two and a half man som vanligt, dock hörde jag mamma springa upp typ 40gånger under natten för att se hur joel mådde, guuud han har bara lite feber och ont i halsen. så hon daltar. de är inte konstigt att han inte ens kan steka korv själv. -.-
För när jag hade bihåleinflammation och låg vaken hela natten och leeeeed då kunde hon inte komma och pyssla om mej nej nej, då ska hon sova! ack ack denna lilla pojken blir allt för ompysslad! Meeen så är de när man är ett litet exemben! ^^

Tjofaderittan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0