Pappa!

Jag hade en liten disskusion med min KÄRA vän Michaela Fors, vi pratade om våra pappor, och plötsligt kom vi på att fan va vi älskar dom! Våra pappor är vårt allt.

Pappa, Peter Roman eller maffia Peter, kalla han vad du vill. Jag älskar dej! Tur att jag har dej! Vad hade jag gjort utan dej?
Jag tror det hör till lite att flickor älskar sina pappor och pojkar älskar sina mammor. Visst har pappa rätt, jag älskar mamma sjukt mycket. Men pappa, jag är pappas flicka liksom, tack för att du finns, visst är du värdelös helt värdelös på att uppfostra barn eller att vara pedagogisk. Men pappa! MIN PAPPA <3 Pappa Pappa Pappa!


Jo jag var tydligen tvungen att nämna hur mycket jag tycker om Johanna Berggren med, och jävlar va jag tycker om henne! Älska liksom dir :$ Du och jag ska ha vin kväll en kväll, sen ska vi sova tillsammans mysigt satan!

Kommentarer
Postat av: johanna

:D

2008-02-18 @ 09:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0