haha

helgen blev kanon, fest i växjö med elina och kirre mm. Skit kul, sen blev det utgång på Slottsstallarna wiie!
igår njöds det på Björn Rosenström på parken, vilket också var massa trevligt speciellt tack till alla galna människaor som höll mej sällskap :D

för att avsluta ett kort inlägg för dagen innan jag åtregå till Sex and the city så vill jag tacka för alla underbara kommentarer som skrevs på mitt förra inlägg, alltid kul :D även om det är männsikor som tar åt sej som jag inte ens bryr mej om. men men.

/ Idaaaaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: tanita

Grejen är ju att du verkligen bry dig ida, annars hade du aldrig skrivit allt i din blogg, vi skiter i dig. våga stå för vad du säger och har sagt!!

2008-01-28 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0