intressant

när man sitter uppe vid 03.05 och skriver blogg, då har man verkligen tråkigt. Ja, jag gör vadsomhelst för att slippa läsa bibeln, som jag idag gjort hela dagen. Jag gör vdasomhelst för att slippa skriva om liknelser eller om mina uppfattningar om markus evangeliet. nej usch, sånna skolarbeten är inte kul!
lite kul är det när man får sånna här mysiga en timmars samtal av Lina Markkula. Hon visade mej under den tiden ett spel som var väldigt underhållande, eller ska jag vara ärlig så är det sjukt meningslöst men vad gör man inte för att slippa plugga en stund.
Nu sitter man här, och bara för att linas mobil slocknade helt så blev det bara jag, bibeln och ordlekarna kvar.

Jesus, knepig man det där. Man vet inte redigt vad man ska tro, kan nästan hålla med mina kära vän Lina där hon skriver om den dryga och jobbiga jesus, men jag måste också säga att han känns lite kaxig. Han går där mitt i folkmassan och bara nån rör hans kläder får han utbrott. men nu ska vi inte klaga på jesus, nej nej. Om allt stämmer som sägs om han var han ju faktiskt en underbar och bra man. Även om jag och han har helt olika saker när det gäller en hel del saker. Återigen tillbaka till Linas kommentar, liknelser? Asså , det är så man somnar när man ska läsa igenom dom. och värre blir det för jag ska förklara en och tolka den till mitt arbete? hallå? varför? göööran?? Nej nej, sådden blir det, för där står redan en tolkning med ^^ den kör vi på ,fy va jag svamlar! men nu ska jag nog skynda vidare innan det är dags att gå till skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0