kvinnor

Just nu förfestar man med världens bästa kvinnor! Fulländade kan man också säga.
Ikväll har det blivit till att fira sönder makkie, ska jag vara ärlig visst jag blev arg vid vissa tillfällen ikväll, men den kvinnan (Lina arkkula) är inte som alla andra! hon är ta mej fan underbar! tack för ikväll! och tack för att du valde samhäll :D eller nått. haha

nu bär det snart av till harrys, där ska det som vanligt firas vidare, uuuunderbart!

fylle blogg inlägg är nått alldeles extra! nått med kärlek, och just idag ör allt jag kallar kärlek denna unga kvinnan lina markkula, hon är speciell som fan men man skulle inte klara sej utan henne. med gulliga samtal mitt inatten bara för att hon inte har nått bättre för sej, då blir man glad ska ni veta, visst förstörde hon mitt liv med att visa mej ett nytt beroendeframkallande spel haha men man förlåter henne alltid, och gumman kameran gick att laga så oroa dej inte :D

ett annat tack till pappa för att han gjorde min kväll sjukt trevlig av olika anledningar och Joel, förlåt förlåt förlåt jag älskar dej och du har rätt, du kan lita på mej! och du är bäst i världen!

emmy, bara för att du just kom med kommentaren " ska du inte tillägna det till mej?" eeeeh, vafan skulle jag göra det för? din dag är imon! och då kommer mer blogg inlägg! :D men tack för du existerar med din lilla fjant! <3

ida med kääärlek och redo att feeesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0