länge sen

jag har grävt ner mej i gamla minnen, jag saknar den tiden. Önskar att den kunde komma tillbaka.
jag är trött på att allt förändras, hinner liksom inte ställa in mej på dom sakerna.
Tänker du också på den kvällen ibland? Mysigaste kvällen i mitt liv, måste varit 3 eller 4 år sen snart. Sommar kvällar när dom är som bäst.
Ibland när jag sitter och kollar på gamla bilder, eller gamla inspelningar så längtar jag tillbaka. Vill komma tillbaka till vissa stunder, göra saker på ett annat sätt.
Tänker på att det bara är nårra månader kvar nu, sen bär det av ut i livet, det stora livet. En tjej som jag som bor i hånger som även ska försöka håla kontakten med alla gamla kompisa, gud, jag längtar faktiskt inte, inte ett skit. Önskar att jag fortfarande var 16år och precis skulle börja gymnasiet. haha. gud, jag är inte på humör för nått idag, bättre att jag går och lägger mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0