Molly?

Jaa som ni alla vet så har min älskade Siv gått bort, lider så! R.I.P hon var den näst bästa fisken jag någonsin haft. Det var en sorglig dag den 16januari när jag vaknade och såg min lilla Siv ligga där på botten, jag beslutade mej helt enkelt för att hålla en begravning där på morgon kvisten. Jag tog molly och gick in på badrummet (var hårt i marken så det gick inte att gräva, och molly skulle bara frysa om jag gick ut) på datorn spelades "hallelujah" på hög volym och stämningen var dyster (förutom min känslolösa mamma som stod och plattade håret och fnittrade när jag höll på att börja gråta) Usch, fast sen bytte datorn låt och så kom Lordi - hard rock hallelujah, genast bröts stämningen. baah. Men iaf, när jag stod där på toaletten så kom jag och tänka på när jag hämtade fiskarna,
hahah det var nog den sjukaste dagen i mitt liv, jag orkar inte! jag fick för mej att köpa två fiskar helt plötsligt när jag var med mina vänninor emmy och thessan i jkpn. In går jag och ser dessa fina varelser. wiie sen efter köpet så gick jag runt med dom i varje affär, jaa dom har till och med legat bland gosedjuren på IKEA, haha
vi sätter oss i bilen och åker hem, Siv och Molly simmar runt i plastpåsen i mitt knä.
Vi kommer hem till Thessan och rotar fram en skål och stenar och även en liten växt att deckorera med i skålen. som hus hade jag köpt en fin liten ljuslyckta på IKEA.
När vi var klara och dom äntligen hade fått sitt nya hem så ringer Johan Alvarsson och säger att vi ska komma till Daniel för att se på film. Så in i bilen med skålen i knät (mindre smart, ganska blött) och så åker vi. Jag kommer på att jag måste ha fisk mat, så vi får stanna till på kvantum för att köpa det. (Molly och Siv fick då vänta i bilen, stackarna)
Sen bär det av sista biten till Daniel, väl där inne får dom herdes platsen mitt på bordet där vi sitter och kollar på film. Sen ska vi plötsligt åka hem, Johans mamma kommer för att hämta oss, hon ser min skål och skrattar lite lagom när jag säger att jag hade köpt två fiskar. Vi åker vidare ut till Hånger. I varje sväng och varje liten grop så får jag en våg över mej.
Och som många vet så är vägen ner till mej ingen slät fin väg, nej fan! där är gropar överallt och jobbiga svängar och annat. jippi!!
väl hemma kliver jag ut, lagom lättad över att resan är över, går in kollar ner på min klänning och inser att hälften av allt vatten ligger i knät (och förmodligen i alvarssons bil) haha. aja!
Dom får sin plats på mitt rum och jag sköter dom väl och kärleksfullt. Lite jobbigt blev det när mamma berättade att fiskarna troligen inte tål vårat vatten hrm, men jag fick ju medicin av thessan! ^^

Det är faktiskt ganska mysigt att sitta och kolla på dom när man inte har nått bättre för sej, som jag oftast inte brukar ha om nätterna.
sedan händer då denna tragiska händelse och Siv har lämnat oss.
Inte nog med det! det har snart gått en vecka och min älskade Molly vägrar fortfarande att äta! varför?? du kan inte lämna mej du med!! ät fiskjävel, äääätt! hrm, hon ligger där i sitt hus och jag måste varje dag kolla om hon fortfarande lever. Deprition är det, garanterat, ensamhet! jag lider med henne, och jag brukar prata, men jag tror inte det hjälper, hon saknar Siv! antingen får jag åka snabbt som fan och köpa en ny fisk i sällskap eller så får jag vänta på den hämska dagen då Molly ska lämna mej!

då hoppas jag att mina vänner är lite mer kärleksfulla än sist i ugglan, jag behöver tröst och allt dom gör ät att skratta! tur att jag hade moster emmy!

image13

jaja , nu ska jag inte sitta här och skriva mer, ska nog sova tidigt inatt, en film får räcka nu.
Nattnatti

Kommentarer
Postat av: JOHAN

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÄSCH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, MEN HAHAHAHAHAHA AJAA DE VAR HAHAHAHAHAHAHAHAH JÄTTEKUL INLÄGGA HAHAHAHAHAHAHAHAA DIN MAMMA PLATTAR HÅRET, ÄT FISK*****ÄTTTTTTT! HAHAHAH

2008-01-24 @ 22:08:54
Postat av: ida med hat

johan, skit ner dej, ingen bad dej att läsa

2008-01-24 @ 22:59:18
Postat av: ida med hat

johan, skit ner dej, ingen bad dej att läsa

2008-01-24 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0