Natten är ung!

Idag var det riktigt kul, lärarassistent Ida var i farten ;) haha. Mjaa det var inte så ansträngade faktiskt, var med i träslöjden och sen fick jag vakta några som läste en timme innan jag gick över till fritids. Duktig känner jag mej, blir till att lägga undan pengarna till Ayia Napa som Lotta räknade ut idag att det är inte lång tid kvar nu asså :D nananana :D

Klockan är inte farligt mycket nu, nattmänniska som jag är lär det blir till att kolla på ett par filmer eller spela kycklingstuds, fast risken är att om jag spela kycklingstuds så kommer min kära dator att dö för det jävla skit spelet jävlas med mej idag, sköldpaddan gör allt för att söla sej och kycklingarna hoppar inte som jag vill att dom ska hoppa!

Sitter och lyssnar på en gammal inspelning som jag hittade på datorn, Det är Jag, Jonas, Johan, Mimmi, Linnea, Viktor tror jag. kan ha glömt nån men då är det en tyst person. Vi sjunger let it be mm. haha vilka tider, tror de var 4år sen jag spelade in det. haha när vi är samlade i jonas källare :D och en sak är säker, jag saknar jonas förbannade gitarr och johans röst är inte att leka med :D <3 efter det blev det förmodligen typ nattbad eller nått, ååååh det är fan sommar!

I helgen blir det nog kanon om allt går som planerat , och jag och elina kommer nog få kul satan :D på lördag sen så hoppas jag verkligen att någon dåre vill följa med mej till gislaved och kolla på Björn Rosenström :D haha.Men det är ju bara måndag (tisdag nu) så jag har ju hela veckan på mej att tjata.

Jag funderar på vad Lina Markkula håller hus, hon brukar ju ha en tendens till att dyka upp på msn på nätterna, men icke!

Johanna Berggren måste nämnas! Kvinnan fyllde idag 19 år! wiie, det är nästan lite läskigt vad tiden går fort haha, känns som det inte var alls länge sen vi började 1, känns inte ens som länge sen som jag och elina sprang runt som världens töntigaste människor i korridoren i forsheda, men kul hade vi :D haha
och jennie, jag, sandra och elina som inte klarade oss en hel rast utan att platta håret, haha ack ack, du är det bara jennie som fortfarande är en spegel nörd (A)

Neeh nu orkar jag inte sitta här oh babbla, ska kolla på nån film, ååh kanske A Walk To Remember, underbara film!! Har nog sett den 2miljoner gånger, vet precis vad som ska hända och kan varenda replik i filmen, ändå slutar tårarna aldrig att rinna! ååh,  :D

god natt katt!!


Kommentarer
Postat av: elina

aaaw det var minnen det ja... heja fredag :D

2008-01-22 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0