okeej, snart dör jag!

HAHAHAHAHAHA DETTA BLIR BARA MER OCH MER PATETISKT! TACK ALLA DÅRAR SOM FÖRGYLLER MIN DAG

Jisses! Visst fan står jag för det, varende litet ord! men tanita, ni ska vara en bit ifrån oss så er kommer jag kanske inte ens se, och just nu skiter jag ganska starkt i just er, men visst fan är de lamt av tvåor att åka till ayia samma vecka som oss, det tycker jag verkligen. Men lamast är dom dårar (om goda fylle ryckten stämmer) som ska åka till ayia och bo på samma hotell som oss, men tar du åt dej så får du gärna det!
Jag vill inte ha massa tjaffs om detta, min goda vän elina har precis rätt att i blogg får man skriva precis vad man tycker och tänker och det är vad jag gör, men jag nämde väl inga namn eller ?
Nu har jag sagt vad jag tycker och nu får ni skriva vad ni vill, jag tänker inte ändra mina åsikter för att nån snackar skit om tacogänget (vilket också är ganska kul eftersom det var ett tag sen någon tog upp det) eller för att nån annan dåre skriver skrämmande roliga kommentarer om annat tjaffs.
Hoppas verkligen ni får en UNDERBAR SEMESTER med era VÄNNER, för "om jag och mina s.k. vänner tror att vi kommmer att kunna förstöra ER semester i Ayia Napa, så bör vi tänka om" tack för härliga citat, men ska ni typ inte bo nårra kilometer ifrån oss? så hur det skulle gå till vill jag nog ha vidare tips om. Nått mer att tillägga så blir jag väldigt glad för kommentarer för dom har förgyllt mina närmsta dagar! :)


Kommentarer
Postat av: Kritan

Att du bara kan skriva nåt sånt här Ida?^^

2008-01-28 @ 20:50:07
URL: http://recently.blogg.se
Postat av: IDA till BAMSE (kritan)

det var ju du som tjaffsade om att jag inte vågade säga vad jag tycker, men du din jävla mes kanske med ska skriva nårra rader! ^^

2008-01-28 @ 20:51:49
Postat av: Kritan

Ljug inte, Jag skulle aldrig bråka med folk från icke skidåkande länder, sist så var det hedersmord och grejer. Hemska saker vi pratar om ^^

2008-01-28 @ 20:55:42
URL: http://recently.blogg.se
Postat av: ida till jävla kritan

bråka, vem har sagt nått om bråka när man säger vad man tycker? även om vissa tar åt sej mer än dom borde, gå och lägg dej nu! ^^

2008-01-28 @ 20:58:13
Postat av: makkan

Hur kom tacogänget in i det här? vi bryter iaf inte traditioner.

2008-01-28 @ 23:26:26
Postat av: elina

makkan, läs kommentarer till föregående inlägg, skratta, och njut. :D

2008-01-29 @ 00:14:35
Postat av: Johanna

jag är din s.k. vän bara så du vet :) ingen riktigt, icke!

2008-01-29 @ 15:18:14
Postat av: Totte

Sätt er ner, rök en hövding och bara se varandra som krambjörnar! Och palla alla "principmmästare" som snackar om tradition och princip, skippa dogman och bara njut av ER EGEN resa :)
Boom boom chilla, love unite.

2008-01-30 @ 20:58:47
Postat av: Blattebitach

Du ditt jävla undebett har du inget annat för dej än att bry dej om vilka som hänger med till aya napa..Ja fattar inte att du kan åka å skämma ut dej me ditt underbett å ditt fula fucking fitt fuckface.. Om de inte passar dej att tvåorna hänger med, så kan du ju avboka din resa och åka någon annanstas där icke skidåkande människor och 2:or inte hänger MED... VI kommer ÄGA stället de e bara att inse..

2008-01-30 @ 23:24:00
URL: http://lissasbilddagbok.se
Postat av: markkula

haha Kritan du är ju dum i huvudet alla vet att den bästa skidåkningen och senaste skidtrenden finns i Iran. Jag skulle göra mycket för att få åka dit, fast det är dyrt satan :(

2008-01-30 @ 23:30:30
Postat av: neda

för de första så e totte grym å han ha rätt.. lyssna på honom:D för de andra så e tanita adina å hake mina prinsessor som ska va med mej å våra vänner i ayia napa så låt oss va så e ni snälla.. å för de tredje så beter ni er allihop (förutom totte hihi) som snorungar.. sluta bete er så omoget nu å sköt erat eget så ska ni se att vi alla kommer ha jätteskoj där borta:) å sist men inte minst så vill jag bara säga till fröken markkula att du ska inte börja blanda in och driva med mitt hemland.. jag tar illa upp för jag fatta inte va iran ha med saken att göra... sen vill jag att ni barn ska öppna era ögon och börja se världen som den är... ser ni inte hur mkt hat å skit det redan finns här? vf ska ni föda mer istället för att få bort de? vf e ni såna att ni gillar tjafs och bråk? vf vill ni inte att alla ska va lyckliga och vänner istället? vart har ni fått allt detta hatet ifrån? det är tack vare såna som er att våran värld aldrig kommer kunna gå att rädda.. istället för att vara så hatiska som ni och säga att endast dem som tar studenten får hänga med och alla andra e idioter så säger jag att alla trevliga snälla människor häng med till ayia napa och låt oss alla ha jätteskoj och njuta av varandras sällskap.. å bara så ni vet så e dem tre tjejerna (tanne,adina,hake) riktiga medmänniskor med fina hjärtan och är det någon som borde skämmas så e de inte dem för att dem ska åka dit samtidigt och umgås med sina vänner, utan det är ni elaka, onda människor som helt utan anledning går till angrepp mot tre så pass fina människor utan att ens känna minsta skam.. ni borde verkligen skämmas och jag undrar vad det är för sorts föräldrar ni har som har lyckats uppfostra och forma er till dem hatiska människorna som ni är idag.. skäms på er...

2008-01-31 @ 00:31:33
Postat av: Jasna

Neda, jag vill bara säga att jag håller med dig till 100%. Jag har sakt det innan och jag säger det igen du e en av de smartaste människorna jag känner. Till alla som läser IDAS blogg, vilken många gör, läs Nedas kommentar och ta åt er utav de mycket viktiga och smarta sakerna. Mycket bra Neda och mycket sant, de som började detta borde skämmas inte tvåorna som ska med vilka de än är.

2008-01-31 @ 00:55:48
Postat av: fröken markkula

förlåt jag menade inte att driva med Iran jag menade bara att det var bra skidåkning ingenting annat. Förlåt om du tog illa upp.

2008-01-31 @ 00:56:10
Postat av: neda till fröken markkula:)

de e ingen fara:) fint av dej att be om ursäkt hihi:D

2008-01-31 @ 00:59:01
Postat av: fröken markkula

Dessutom så skiter jag faktiskt i det här nu, jag kommer ändå vara så onykter att jag knappt kommer att märka att jag själv är där, så länge ingen slår på mig och så länge jag kommer hem utan några fula tatueringar så är jag nöjd. Vi ses där nånstans långt bort från tråksveriges tråkkalla tråkväder!

2008-01-31 @ 01:03:57
Postat av: Tanne

Jag håller med markkula, jag skiter också i det här nu. Jag och mina vänner åker ner i vilket fall, och jag önskar er verkligen en skiiiit rolig studentresa. För vi alla kommer att ha det så jävla kul :D Fatta inte ens varför jag skrev de första kommentarerna, lite små mesigt av mig. Fast jag var ju inte den ända. See you in Ayia Napa folks :D :D

2008-01-31 @ 14:26:12
Postat av: fanny

tycker nedas underbara kommentar får avsluta den här högintelligenta debatten, tack å hej

2008-01-31 @ 18:54:38
Postat av: Filemon

Nuuu blir det party!!!!! WOOOHOOOO!!!!!

2008-01-31 @ 20:36:36
Postat av: Hellberg

Finns det några anekdoter att lägga in Filemon?

2008-01-31 @ 22:31:34
Postat av: Filemon

haha ja min käre Hellberg!

Då jag sitter här och läser om detta "dilemma" så kommer jag att tänka på sommaren -99 då en liten liten Mullvad gjorde mig följe till Kos, genom att gömma sig i min necessär.

Så tokigt :D

Party WOHOO!

2008-02-01 @ 08:57:29
Postat av: Anonym

mmm. ida. mmm. ^^

2008-02-01 @ 10:42:45
URL: http://jonna8950.blogg.se
Postat av: Oldsberg

Destinationen på vår resa kan sägas som ett förled till "Bajja".
Man kan även se det som landet man aldrig minns, eller varför inte, jubilerarnas näste?

2008-02-01 @ 16:39:21
Postat av: Filemon

hahahaha tack oldsberg!!! tack!

2008-02-02 @ 11:36:50
Postat av: Kritan

Skriv inget dumt nu människor, då kommer det folk och ska prata allvar. Passa på och njut nu när på spåret fortfarande sänds och för guds skull va inte ironiska!
För er som orkar...
http://www.youtube.com/watch?v=N9-Pxuk4F50

2008-02-02 @ 17:38:00
URL: http://recently.blogg.se
Postat av: Oldsberg

på tre poäng,

ett glassigt kalashus besöks ofta på våran destination.

2008-02-03 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0