Flugan

Först säger vi ett stort GRATTIS till lillebror som fyller 15år! Gud så stor du har blivit!


har precis suttit och spelat kort med marie och joel. nu är det nog dags att sova snart. har en fluga på mitt rum med, den måste jag få bort annars somnar jag aldrig. Måste faktiskt säga att jag saknar min lilla makkan lite som jag inte har träffat sen studenten !? Ägnar en tanke till dej där borta i Finland där du sitter och grubblar över vad en mujito innehåller. sötnöt.
Hade tänkt att köpa mej en kamera inom kort. kanske imon?! Nästa steg är att spara till en tv kanske, eller nått annat kul. Men en kamera ska de bli nu iaf, de är kul då har jag nått att pyssla med på dagarna.
Nån som vill komma och umgås med mej vecka 32?? Är tydligen hemma själv då, dock jobbar jag på dagarna men men. Vecka 29 bär det av till halmstad för två körlektioner till , allt för att Tomas ska bli nöjd. Sen så Blir det lite Dalarna och lite annat kul innan jobbet drar igång. Sen närmar sej snart uppkörningen, TÄNK när jag kommer förbi Jennie här ute i skogen och drar med henne ut på en liten tripp, sen blir det till att hämta upp elina som ska med till donkan! Sen ska jag köra till ullared med makkan sen blir det nog att åka ut till alla mina andra vänner bara för att få köra. jisses va kul! Klarar jag det inte på första försöket så ska jag låsa in mej i ett mörkt rum och sitta där och tjura, kanske tar med min kamera in då. men inget mer.
Sitter och halv läser en av martina haags böcker samtidigt, hon är en kul tjej, men hon gör mej nervös i mellan åt. jaa förresten, jag har börjat läsa?! Det var bäst så så jag inte glömmer hur man gör nu när jag har slutat skolan.
Nehe, nu börjar mitt liv ta slut på ord, ögonen börjar hänga, hästen börjar bli otålig, flugan är jobbig och martina börjar bli tjock!

GodNatt katt och bajs på annie

Kommentarer
Postat av: elinis

jag tänkte idag att när du tar körkort ska vi åka och shoppa nånstans också :D förresten kommer jag gärna och umgås med dig då!! jobbar också på dagarna.. men om jag har bil så löser vi ju det ;) kanske ska försöka mig på att flyga annars.. men det får vi ta nån annan gång :D pusspuss0puss

2008-07-09 @ 16:16:34
Postat av: makkan

saknar dig med hjärtat

2008-07-14 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0