Halmstad igen...

vafan, aldrig tar det slut. efter att ha blivit slagen en miljon gånger i bilen är nu min arm bedövad. Kom hem från Halmstad och tio minuter senare bär det av för att vinka av Danne mannen som ger sej av till USA inom kort. Nu när man väl har kommit hem inser man att man inte kommer få många timmars sömn innan det bär av till Halmstad igen imorgon vid 12 snåret. Jag hatar Halmstad är det ingen som fattar det?! Bah, men men. RixFm festivalen kanske blir trevlig ändå även om Halmstad suger. Lär ju träffa lite trevligt folk iaf förmodligen mest Värnamo bor om jag känner Halmstad rätt.
En possitiv sak är iaf att på fredag (om jag kommer hem innan 18.00) så bär det av mot affären för att inhandla min kära kamera, tänk va kul asså :D wiiee.
funderar lite smått på att kolla på en film, men det kanske är dumt eftersom jag BARA kommer få sova ca 9 timmar innan jag måste upp igen och börja packa med. Problem: Joel har snott min sovsäck + liggunderlag.
Just det ja, Joel, han lever fortfarande trots alla jobbiga nätter med allergi utslag över hela kroppen. lilla lillebror.

C: "burk med dimma 20kr"

Nu ska jag sova, godnatt på er allesammans och har det riktigt jävla bra medans jag ska lida mej igenom ytterligare en dag/natt till i Halmstad. bah. Och kirre. du är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0