Hos Tildis

Eftersom alla andra plötsligt skulle blogga så tänkte jag att jag med kunde klämma iväg ett. ^^
Fick en kram av Johan! Kors i taket, jag som trodde han vara rg för jag RÅKADE bli arg och RÅKADE kladda ner hans byxor med ketchup! Mohahaa
Efter en hel flarre champange så är min favorit Kirre Jävla Kärra igång satan! Dansar sönder sej! Dom dansarna bakom mej är allt bra duktiga (eliis och kirris) hörni ni två, jag ser fram emot en favorit i repris i växjö. ahaha galet vad jag gillar er tvpå!

Saknar faktiskt min kamera lite, men den hade förmodligen blivit kladdig av vin och chilinötter ikväll så lika bra att han är hemmma. Han är förresten numera döpt till Sylve, vet itnte varför. bara tt bra namn1!

Nu är det snart dags att vandra ner och tömma flaskan, dels för att jag hatar matildas tangentbord!^^

PUs och heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0