Kamera!

Halmstad var väl rätt okej då, även om staden suger.
Och idag blev hela min lycka gjord när jag vandrade bort till expert och införskaffade mej en kamera! Jisses va lycklig jag är, as kul är det också. Familjen tycker dock att det är lite jobbigt att jag springer runt som en papparatsi och tar kort så jag fick ge mej på katterna istället. haha.
Nu sitter jag här och funderar på hur kvällen ska se ut, måste ju fixa sjuts in om jag ska åka till Tilda. men vi får väl se hur det blir. Var förbi och träffade storebror idag med i typ en kvart innan han skulle få gäster så han kastade ut oss. haha han är så gullig. precis innan jag gav mej av till Halmstad i torsdags så fick jag ett video samtal om makkan med, mysigt att se och höra henne. :)
nej nu ska jag skynda mej och fixa iordning mej för pappa ville spela kort. hahaha.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0