katt

på tal om katt:
* vi har kattungar någonstans i vårat tak, dom piper i mamma och pappas sovrum
* selma är skum
* JB började brinna idag! så går det när man går för nära grillen!
* Gunnar gillar micke, micke gillar inte Gunnar.
* (Gunnar gillar tår också)
* Jag gillar inte katter, så jag fattar inte varför jag skriver allt detta.
* Jo kanske lite då förresten

JUST DET JA, jag var ute och vandrade i Halmstad nån gång förra veckan, då såg jag en hund, eller jag vet inte om man kan kalla det en hund, den var gegantisk. Det var den största hunden jag sett i hela mitt liv. Nog för att jag älskar hundar, men den var läskig. Såg liksom ut som en blandning mellan en häst och en långhårig varg. Jisses va jag blev chockad. den gick upp till bröstet med sitt huvud fatta stor?! Ja herregud va världens alla under kan förvåna ibland. nu börjar jag bli trött och det har kommit in en fluga till. så tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0