Kissar

Dalarna var som alltid helt otroligt. Man vaknade på morgonen och gick ner och badade i det 24gradiga och tvättade håret och vinkade lite till grannen och försökte undvika att se att han sällan hade badbyxor. Sen la man sej på soldäcket (jag i skuggan) och läste eller bara slappade, allt är tyst och skönt utom rebecka som dampar loss lite och marcus och joel som plaskar i vattnet. Man ta en cider i solen och lever livet. Ingen kan ana hur underbar denna platsen är förrän man har varit där. Till maten på kvällen så dricker vi lite vin och njuter av utsikten över det klara vattnet spelar eventuellt lite kort och äter lite godis. Mhh, längtar redan tillbaka!

Men nu är jag iaf hemma, har lyckats läsa ut en bok på typ 400sidor på två dagar, men å andra sidan har jag inte sovit på nätterna för jag har läst i stället, lite ovanligt för att vara jag. Men bra var det iaf!
När jag kom hem från Dalarna igår mötte jag två kattungar på trappan, ganska fula om jag ska vara ärlig små och taniga men ändå ganska gamla. Så om nån vill ha en katt är det bara att ringa för jag tror semlan ska få katter hon med, skulle kanske ta och starta en kattfarm, fyfan!!! bläääh.

Nu ska jag snart ringa bemanningspoolen så min förbannade mamma slutar tjata, jag har ju ett jobb nu varför kan hon inte ta det lite lugnt?? aja.


Kommentarer
Postat av: elina

åh gumman det ser så underbart ut :D vill åka iväg med dig på nåt sånt!! om vi inte ses nu iveckan kommer jag ju att hälsa på dig hur mycket som helst nästa vecka ju:D och sök jobb på jotex istället för bemanningspoolen. MYCKET trevligare och så får du mig och förmodligen stig på köpet! <3

2008-07-28 @ 20:59:58
URL: http://elinaballerinahelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0