Vilken smäll?!

Mohaha jaa, Hånger. Vad ska man säga? Ett jävla ställe.
Natten mellan lördag och söndar vaknar jag av att det små mullrar lite, jag som tycker att åska kan vara lite mysigt sitter och kollar i fönstret ca 04.00. plötsligt kommer världens största smäll och hela vårat hus lyser upp, kontakterna i väggen sprutar eldklot och jag får nästan hjärtattack, plötsligt blir allt svart, kol svart. Utom min lilla dator som lyser lite och blinkar att kontakten är urdragen. Så smart som jag är så drar jag ju ut kontakten för att rädda min lilla älskling. Ca 1 minut efter smällen när jag står i mörkret och letar kläder samtidigt som jag darrar och gråter kommer mamma ner och frågar "är du vaken?" Helt serriöst, tror människan att jag sover efter den smällen?!
Hela familjen (som består av mej mamma och pappa eftersom joel är hos en kompis) kryper ner och sätter oss i soffan en stund tills det har lugnat sej. sen går vi och lägger oss.
Det tar ca 3 timmar för mej att somna om, och då är det redan ljust ute. Jag lår och darrade och små lipade hela natten, helt serriöst jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv.
När jag vaknade på morgonen så visade det sej att datorn där uppe (den stora) hade gått sönder och även rautern till det trådlösa nätverket. Fan vilken tur att det inte va min dator asså!
Så pappa tog fram den gamla rautern och uturligt nog så räcker inte signalen ner till mitt rum, baz så nu får jag klara mej utan internet om jag inte flyttar upp till jakobs gamla rum nårra dar.

Fan för åska!

Kommentarer
Postat av: makkan

tur att du räddade tvillingen till min dator, föresten så heter det router:P puss saknar dig

2008-07-24 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0