Choooklad

image39

Riktigt jävla nöjda var vi, jag och mina kära vän Linda! 2 kilo choklad/2 kilo kärlek.
Göteborgs resan var riktigt lyckad, speciellt blå tåget sjukt coolt! Kommer sakna sp3 men nu är det snart dags för student!

Idag har det blivit solning i massor sedan mys med kvinnor i mitt hem. När kvinnorna hade åkt så blev det till att roa sej med bror och hans sjuka men mycket trevliga vänner.

Nu är makkan hos mej, hon fick för sej att hon ville lana i Hånger! Inte tackar jag nej till detta!

Ayia Napa närmar sej massor nu, och jag är pepp satan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är dö snygga. och chokladen har jag mumsat på i hela två dar nu! vi ses ikväll kära vän, busshållsplatsen kl 2 ;)

2008-06-01 @ 16:49:44
Postat av: ida

nej, vi gör inte det. :/ jag åker imon kväll.

2008-06-01 @ 18:05:44
Postat av: Anonym

men din lilla... :(

2008-06-01 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0