Vad är en bal på hotellet?

Bal bal bal, jag är nervös och sjukt rastlös. Min lillebror och Marie lättade upp stämningen ett tag, men försvann ganska snart upp på rummet.
Mamma låter mej provsmaka saker, kul sysselsättning. Jag känner mej som en hund som bara är i vägen överallt. bah. jag är ju uttråkad?! Kanske ska spela guitar hero! det va länge sen! :D
Bädda sängen skulle behövas, men då blir jag ju bara ännu mer uttråkad. Ååhh.

Idag vaknar jag upp efter en hel natts sömn trost åskan, går upp, kollar mej i spegeln och får damp. Vafan? Nog för att jag inte ofta får finnar men vafan ska dom komma för när man minst av allt vill ha dom. Mitt i pannan stor och ful. bajs.

Idag kommer Jennie till mig vid vid halv 2 och fixar mitt hår, sen tar faster Lotta över och sminkar mej (kommer behövas för att täcka finnen!) sedan blir det till att åka till malle gustavsson för att ta kort och dricka fördrink med malle, lumpa och adam. Sen bär det snart av mot mötesplatsen, jisses asså! Kommer bli nervöst men ändå skrämmande trevligt. :)

Fick precis ett samtal av Joppen, han ville bara ringa och kolla läget sa han, tur att han kan lätta upp stämningen ibland.

Nu ska jag försöka hitta på nått med mitt liv. Heeej heej på dej min bror höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0