Veckan

ayia napa, kul satan! Men en gång aldrig mer.

Har varit en lyckad vecka och tack till alla mina underbara vänner för att vi har så jävla kul ihop.
Sista resan med hela gänget och den bestod av sol, varme, fester, skvaller och en massa alkohol!
Trots vissa mer eller mindre roliga händelser hänger jag inte läpp för det, världen är full av skit och jag har världens bästa vänner!

Annöh citat: " Vad heter cheeseburgare på engelska?"

efter denna veckan är min hjärna helt fullpumpad med roliga och härliga minnen och det är fruktansvärt nära studenten nu, i morgon blir det fika hos gunilla, torsdag bal och sen på fredag så springer vi ut genom dörrarna till tinas ö rakt ut till våra nya liv.
Ska bli sinnessjukt skönt att komma bort från all jävla skit, kommer dock sakna att träffa alla varje dag. Men nu är det sommar och det ska bli skönt och lugnt. Efter studenetn blir det att satsa på midsommar och sedan körkort i högsta hugg.

nu ska jag sova lite till, har aldrig tyckt så mycket om min säng

och ikväll får jag träffa Jakob. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0