jobbig dag?!

idag är en såndär jobbig dag, när man absout inte kan ta beslut och allt kan vara lite jobbigt.
fick påskägg, vann 20kronor på en 10lott! Godis, mmm. en fråga jag har är varför
dom där små goda chokladäggen ska ha papper på? men hinner ju mosa hela ägget av frustration innan man får upp de där förbannade pappret!?
Skum bananer är inte goda!
Malin min lilla älskling har lämnat mej för denna veckan! Markkula är i sitt hemland och lämnar mej hemma. många andra åker skidor, och här sitter jag och suger på en lakridsgroda!
Salouh igår var härliga, dom är riktigt bra!
Snöstorm också? bör nämnas....
Sarah blev rånad och jag har ont i magen!
Beslut... ostbågar eller chips? eller inget av dom.
Fruktsallad med eller utan glass. glass är inte gott när de är kallt.
harrys eller inte?
bah, ska nog sova lite då kanske huvudet klarnar! familjen är ju vaken nu, då får man passa på att sova, är inte lika läskigt när det inte är mörkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0