SIVAN

Jag Elina och Sivan har nu planerat våran älskvärda helg. Kommer dock inte bli detsamma utan Kirre Jävla Kärrå men vafasen är man så klantig att man bara måste bli invalid så får hon skylla sej själv och helt enkelt ladda för en annan gång :D
Blev till att gå en hel del på stan idag, först med Elina med den dåliga magen och sedan en svänga med mamma. Hittade en hel del kläder som jag blev riktigt nöjd med faktiskt. kommer känna mej som en ny människa i flera veckor framåt!

Nu ska jag återigen kolla lite på gamla scrubs avsnitt som alltid är lika trevliga att kolla på! Har jag tur så hittar jag lite ostbågar också! Inte nårra kryptoniter iaf, fan va dom ska förstöra allting, min tunga har varit som en sträv katt hela dagen. bah!

Idaaaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0