Ugglan <3

Igår så var det jobb som gällde efter skolan, med barn som aldrig åkte hem. När jag väl slutade så kom jag hem, slängde i mej en macka och gav mej av för att träna spinning med damlaget. Jaaaa tro det eller ej, Ida Roman, mänsklighetens lataste människa tränade spinning! haha!
När en trött Ida kom hem så gick hon och la sej ganska direkt. Ställde klockan på 05.00.
Idag vaknade jag då när klockan ringde och gav mej återigen av till jobbet. Gav ungarna frukost och myste lite innan det var dags att ge sej av till skolan! Det var mina jobbiga dagar. Vad passar bättre när man är trött och kinkig än en älskvärd rock de la uggla! wiiiee. Dit är vad jag ska denna afton. Min kära piga Jennie följer med mej. Men jag hoppas att jag kan träffa nån där som är roligare att umgås med. Hon är ju bondmora ända in i själen. Johan lär väl inte ha tid för mej, eftersom han känner allt och alla och han kan ju absolut inte missa att prata med nån! Malin , Johanna , Lina mm håller ju i kulturveckan så dom kommer man inte heller se röken av och sanna jävla as pip piiip i min klass är inte min vän längre efter en händelse idag som innehöll ett glas chokladmjölk, en Sanna jävel, en ida jävla roman, ett blött golv och en sjukt kladdig jacka. BAAAAAAAAAAH.
Jaaa vafan jag får väl stå ut med jennie då -.- kanske annie som luktar bajs också om jag har tur!

KÄÄÄÄRLEK TILL MEDMÄNNISKOR


Kommentarer
Postat av: sanna

det var befriande i hettans stund. ångrar mig lite nu dock. kommer ha en extra tröja med mig till skolan fram till examen, kanske jag även borde inskaffa mig en poncho. och så ska jag hädanefter hålla utkik efter maffiabilar cirkulerandes utanför mitt hus.

2008-03-13 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0