Vinter?!

varför syns inte mina senaste inlägg? bah

Snö igen, vafan detta är tragiskt. När det äntligen kändes som om våren började komma. Varma dar och massa sol så kommer helt plötsligt dom där kalla, vita och blöta flingorna fram igen. Jag gillar inte snö!

Finner ingen lycka bland tunna grenar, den bärande stammen finns hos dig och mig! - Salouh
Jag gillar dom killarna helt enkelt.

Helgen var härlig som vanligt, fredagen var det harrys satan med ekonomerna och Johanna. När man kom hem så var kontot tomt, aldrig kul det asså. Men jag skyller på att musiken var jobbig att dansa till och att det var roligare att stå i baren och shota med Johanna Berggren!
Lördagen blev det melodifestivalen hos mickan med tacos sen lite festade och jävla massa deeptalk hos obba!

En sak till, alla människor har olika smak, och bearneise sås på tacos är inget konsitgt! Jisses de är säkert massa människor runt om i världen som äter det. Mumma! Visst de kanske ser ut lite som när mina hundar spyr men de är smaken som räknas och de är gott :D

Om snön lugnar ner sej lite så ska jag och mamma på utflyckt, till den stora staden värnamo. Handla åt mormor och köpa blommor! hallelujah!

/Idaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0