dagen...

mamma sitter och skrattar åt hennes kamel med två huvud, joel pratar fortfarande inte med mej pga en hyvel insident igår, jakob har kommit på många roliga detaljer i pirates filmen, katterna låter som människor med knivar i magen (serriöst det värsta ljudet jag hört) pappa ligger och bastar i typ karlstads största svit (vilket ett trevligt litet missförstånd bidrog med) jag kommer vara tvungen att plugga hela natten om behaviorismen. konstigare och konstigare människor underhåller mej på msn på nätterna, fattar inte vad alla dårar kommer ifrån?! jag är riktigt förbannad över dåliga slut, slut som inte borde få finnas! allt skulle vara som i sagor! för att jag har varit på ett konstigt humör ända sen mamma glömde väcka mej för fotbollen så bjuder jag på en bild! och frågan till den bilden lyder: Vart tog matildas "vän" vägen??

image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0