Fel i Lund

Jävla Lund-bor asså. Får min dator imon istället, men å andra sidan får jag en bättre.
Bah, jag som hade sett fram emot och natt med makkan och våra datorer.
Idag har jag sovit i 5 timmar för att jag hade problem i livet och då är det bättre att sova bort dom.
Detta resulterar till att jag inte kommer somna inatt, vilket gör att jag kommer vara trött hela dagen imorgon vilket i sin tur gör att jag kommer att vara jätte kinkig även om min baby kommer!
Annars så blir det att bli fotad imon, åka på födelsedagskalas på onsdag, göteborg på torsdag och tyskland på fredag. Nästan lite fruktansvärt va upptagen jag är denna veckan. När ska jag hinna med min nya kärlek?

Nu ska jag kolla på film, gråta lite (filmen är sorglig), sen ska jag även ta mej ett glas vin och fundera över vad jag ska göra med mitt liv efter studenten.
2 veckor till Ayia Napa
3 veckor till bal och student 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0