lite bajs

Kvällen var trevlig, åbroparken och film hos kirre. mysmys.
annars händer inget nytt, mitt patetiska liv i hånger rullar vidare som aldrig förr. Ayia Napa på måndag, kommer bli nice satan! Sen närmar sej studenten med skrämmande steg!

Världens vanligaste och mest hatade fråga: "Vad ska du göra sen, efter studenten?"
Men hur fan ska jag veta det? Kan ingen ge sej. om jag skriver det här nu att jag har inte en jävla aning om var jag vill bli och sluta fråga för helvete.
Har ju funderat ganska mycket på att utbilda mej till förskolärare men hallå? Nötterna som vi var hos på studiebesök på lärarhögskolan var fan pinsamma, jag skämdes över att dom där sakerna skulle bli förskolärare. serriöst, inte ens en korkad unge som inte ens inser livets mening och existens kommer orka lyssna på dom två asen. men visst, plugga nårra år till och försök lära er prata med människor innan ni ska jobba med dom så ska ni nog klara det också. lönen suger och jag ska bli rik så jag får nog komma på nått annat. kanske gynekolog? har alltid drömt om att se den sorgsna minen på en människa som får veta att hon har klamydia. däremot den andra delen är jag inte överdrivet förtsjust i. lapp lisa verkar spännande. HAHA nej jag skiter i det. jag orkar inte tänka på det nu, första delen av livet är slut jag måste ju få vila lite innan jag börjar på nästa del?!

Med tanke på detta inlägg så kanske folk fattar att jag har tråkigt och nästan har hunnit bli lite deprimerad, kan bero på att vinet jag dricker inte var så gott som jag hade velat att det var. men nu får du ta dej samman kvinna! du ska ju förhelvete till ayia med dina ÄLSKADE vänner på måndag! ja hallelujah va här ska bli fest! bah, jag har inget bättre för mej så det blir till att sova nu!

hejdå och bajs på er!

p.s. på tal om bajs, jag funderar på att gå med i johannas klubb "hata fåglar" för idag sket en fågel rakt på min klänning, det var kaxigt och totalt onördigt. det fjäderfät hade nog ingen bra mamma som uppfostrade honom. (är säker på att det var en han för kvinnor hade inte varit så ohyfsade och han siktade på brösten men jag hann vika undan)


Kommentarer
Postat av: elinis

hahahahaha du är för underbar. om en timme gäller det :) sitter och värmer upp nu hehe :P

2008-06-02 @ 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0