massa skit bara

hittade äntligen två nya avsnitt från house, sexiga människa. i övrigt är jag nöjd med dagen men missnöjd med livet, precis som det ska vara.
Att paddla 48mil (minst) men fröken cronqvist eller kronkvist som det tydligen är nu, är riktigt trevligt. fika satan hade vi med oss också. mätta och glada gick vi sedan över för att dansa. instruktören gillade mej asså, men när han klappar mej på rumpan och berömmer mej så tyckte jag det blev lite för mycket, så duktig var jag faktiskt inte. det kan elina intyga! haha
Sen blev det att spendera resten av dagen i solen. somnade dock så jag brände mej lite lagom i ansiktet. bah. men de är skönt med sol iaf!

livet i allmänhet suger, är ganska sugen på att gräva ner mej i ett djupt hål brevid jordkällaren i gamla ljusekull och ligga där ett par år innan jag ska fortsätta med livet. Undra om man kan få en elektriker att installera tv och playstation i hålet? hade varit trevligt att ligga där och spela gta, kommer dock sakna the sims då. fan vilka bekymmer jag har.

nu ska jag kolla på en film innan morgonen gryr och det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: grek

får jag vara i gropen med dig?

2008-05-12 @ 18:12:28
Postat av: ida

självklart gumman du är så välkommen! men då måste vi fan ha ett fia med knuff också!

2008-05-12 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0